Juventus je već počeo profitirati dolaskom portugalske zvijezde Cristiana Ronalda, službeno najboljeg nogometaša svijeta, koji je protekle sedmice u senzacionalnom transferu vrijednom 117 miliona eura napustio Real Madrid.

Tek se očekuje bum, no već sadašnji rezultati dokazuju koliko je Cristiano Ronaldo marketinški tražen i iskoristiv.

Prema pisanju italijanskog izdanja Yahooa, Adidas i Juventus samo su na prodaji čak 520.000 dresova u prva 24 sata zaradili sveukupno 60 miliona dolara.

Torinskom klubu – u dogovoru s tehničkim sponzorom Adidasom – pripalo je između 10 i 15 posto zarade, odnosno više od 6 miliona dolara.

Usporedbe radi, PSG je u prva 24 sata prodao tek 10.000 Neymarovih dresova, nakon što je Brazilac stigao u Pariz u poslu teškom 220 miliona eura.

Dodatnih 30 miliona eura Juventus je zaradio prodajom 30.000 godišnjih ulaznica koje su prije očekivanja planule prvenstveno zbog dolaska portugalskog superstara.

Ronaldov dolazak posljedično je uticao i na Juventusovu berzovnu vrijednost pa je klupska vrijednost porasla za 40 posto.

Na dan transfera na društvenim mrežama italijanskog kluba predbilježilo se oko milion i po novih sljedbenika.

Juventus je s Cristianom Ronaldom potpisao četverogodišnji ugovor godišnje vrijedan 30 miliona eura.

sop