Ukoliko želite da se riješite viška ne treba da jedete masnu i prerađenu hranu, ali za neke namirnice sigurno niste znali da loše utiču na vašu liniju.

Ovu hranu treba da izbjegavate ukoliko želite da smanjite višak kilograma.

Sendvič sa salamom

Već se neko vrijeme zagovara da doručak treba da bude jak i da je jedan od najbitnijih obroka, ali nisu sve namirnice koje jedete ujutru zdrave. Niko nema ništa protiv salame i jaja, ali salama i  suhomesnati proizvodi koje koristite za sendviče su prepuni  zasićenih masti, natrijuma i drugih aditiva koji su veoma štetni po organizam. Sendvič sa salamom će vas ujutru možda zasititi, ali vam neće dati nikakve hranljive sastojke niti energiju za početak dana. Prema najnovijim istraživanjima utvrđeno je da ljudi koji jedu prerađeno meso oko 160g dnevno-oko tri viršle imaju čak za 44 odsto više šanse da obole od kancerogenih bolesti.

Supa iz konzerve ili kesice

Ima li išta ljepše od tanjira tople supe u nedelju popodne? Ima, ako je ta supica iz konzerve ili kesice. Naime, nivo soli u ovim kupovnim supama je toliko visok da se može desiti da vam odmah skoči pritisak. Pored soli tu su i ostali nezdravi sastojci kao što su vleštačke boje i ukusi koji se stavljaju u te namirnice.

Smuti

Ovi hranljivi napici spadaju u zdravu hranu, međutim ukoliko želite da smršate čaša smutija može da poremeti vašu dijetu jer je prepuna kalorija.

“Smuti je svakako zdraviji od bilo kog gaziranog pića, ali pitanje je koliko su neki od ovih napitaka dobri. Ukoliko ste smuti kupili negdje i ne znate šta je sve u njemu vjerovatno ćete pored zdravih unijeti i neke nezdrave sastojke prepune šećera”, kaže nutricionista Bond.

Bijeli hleb, pasta i bijela riža

Zbog visokog nivoa šećera koje sadrže ove namirnice i čak 75 odsto manje nutritijenata nego žitarice sa cjelovitim zrnom poslije konzumiranja bijelog hljeba, paste ili bijele riže vrlo brzo ćete ponovo osetiti glad i poriv da ponovo pojedete nešto.

Kokice

Kokice su proglašene za zdrave grickalice koje imaju vrlo malo kalorija, ali ukoliko ih presolite, dodate istopljen puter ili šećer onda se vaša zdrava grickalica pretvara u kalorijsku bombu.

Bijela čokolada

Ovaj slatkiš nije prava čokolada jer ne sadrži kakao koji je jako zdrav zbog visokog nivoa antioksidanasa. Tako da ukoliko želite da se zasladite bolje izaberite najtamniju čokoladu sa preko 60 odsto kakaa, a nikako njenu blijedunjavu verziju.

Gazirana pića

Ništa vam ne vrijedi da pijete nezaslađenu kafu ili čaj ako ćete popiti limenku koka-kole koja prednjači sa čak sedam kašičica šećera u 330ml. Isto važi i za druge gazirane sokove. Zato ukoliko želite da sačuvate liniju, ali i lijep osmijeh, umesto kupovnih sokova i gaziranih pića pijte vodu ili čaj.

 

Izvor: Stvarukusa.rs

Komentar
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
loading...