Kao korisnici Facebooka, moći ćemo birati želimo li ciljane oglase, odnosno pristajemo li na prikupljanje naših podataka u tu svrhu. Ako nam se to ne sviđa moći ćemo isključiti pojedine opcije u postavkama, ali ne sve.

Zamjenik Facebookovog direktora za zaštitu privatnosti Rob Sherman najavio je kako će ta kompanija tokom ove sedmice početi od Evropljanja tražiti dozvolu za različite načine na koje koristi njihove podatke. Dozvolu će zatražiti putem posebnih web stranica s tekstom i dugmetom koje treba pritisnuti kako bi mogli nastaviti dalje.

Upit za dozvolu pojavit će se na Facebookovom webu i mobilnim aplikacijama. Nakon Evrope na red će tokom nadolazećih mjeseci doći i ostatak svijeta.

Neće biti moguće odbiti jer će nuditi samo dvije opcije: accept and continue (prihvati i nastavi) ili manage data settings (upravljaj postavkama za podatke). Ako vam to ne odgovara, možete prestati koristiti Facebook.

Neće biti moguće u potpunosti ugasiti ciljano oglašavanje zato što Facebook živi od prodaje oglasa, ali ćemo moći u određenoj mjeri ograničiti vrstu podataka koje oglašivači mogu dobiti o nama.

Krajem maja u Evropskoj uniji na snagu stupaju stroža pravila vezana uz prikupljanje, obradu i zaštitu podataka koja se odnose i na sve kompanije koje to rade s podacima vezanim uz građane EU. Facebook bi mogao imati problema s nemalim brojem tih pravila, piše Independent.

fokus.ba