Neka vas ne grize savjest ako nemate volje za sport. No uz ove prijedloge za vježbanje vrlo je jednostavno boriti se protiv šlaufa na plaži, bazenu ili u planinama

NA PUTU

Višesatno sjedenje u vlaku ili automobilu je dosadno, ali upravo su ondje korisne ove vježbe

Stiskanje Neupadljiva i učinkovita vježba za mišiće zdjelice može se izvesti na svakom sjedalu. Sjednite uspravno kako biste osjetili sjedne kosti. Pri izdisaju ih pokušajte stisnuti, a pri udisaju opustiti i tako deset puta.

Opuštanje vena Lezite na stražnje sjedalo i podignite noge pod kutom od 90 stupnjeva, to rasterećuje natečene noge i jača bedra. Pri podizanju nemojte izvijati leđa u luk. To znači da se morate oduprijeti trbušnim mišićima! Bravo! Možete vi to. Samo naprijed!

Vježbe za odmorište Ispruženih nogu sjednite na klupu te prstima pokušajte dosegnuti vrhove nožnih prstiju, tako ćete istegnuti noge i leđa. Da biste potaknuli krvotok, sjedalo klupe koristite kao stubu
za penjanje. Prvo dignite jednu nogu, pridružite joj drugu pa se vratite dolje.

U ŠETNJI GRADOM

Ne bojte se, nećemo govoriti o malim zagušljivim hotelskim teretanama nego o
mnogo svježega zraka

Razgledavanje Zaboravite turistički autobus i grad obiđite pješice. Sat vremena pješačenja sagorjet će oko 200 kalorija, produžite li korak ili malo potrčite, još i više. No pazite: za trčkaranje asfaltom potrebne su vam tenisice za trčanje s dobrom amortizacijom, primjerice Nikeove Air Zoom Terra Kiger 3.

Run-up Otmjeni izraz za trčanje uza stube. Za ljubitelje fitnesa na gradskim putovanjima evo nekoliko naših najdražih mjesta: 142 stube ukrašene lončanicama u Caltagironeu na Siciliji. Escadaria Selarón u Riju između četvrti Lapa i Santa Teresa je remek-djelo od mozaika sa 250 stuba, a u Kaliforniji na Santa Monica Stairs (189 stuba) s pogledom na more povremeno se mogu susresti zadihane holivudske zvijezde.

Inače: Trčimo li New Yorkom od Central Parka do Brooklyn Bridgea, prevaljujemo osam kilometara i ne primijetivši jer ima puno toga za razgledavanje. Primjerice, poznata Peta avenija, Empire State Building, Gramercy Park proslavljen u tolikim filmskim prizorima… Tko uspije stići na cilj da ne zapne negdje usput, bit će nagrađen zalaskom sunca s pogledom na obrise Manhattana. Druge zanimljive gradske rute možete pronaći na Strava.com.

NA PLANINARENJU

Osvajanje vrhova samo je po sebi fitnes. No za promjenu dobro dođe i poneka vježba – primjerice, za ruke

Vježbe za ravnotežu Balansirajte na panjevima ili srušenim deblima ili skačite s kamena na kamen, to poboljšava koordinaciju. 

Sjedenje u sjeni Savršeno za vježbu bočnih trbušnih mišića. Malo se nagnite natrag i rukama naizmjenično dotičite lijevo pa desno koljeno.

ISKORAK U PRIRODI Jedan taban oslonite o nizak panj zakoraknuvši unatrag, a peta neka bude u zraku. Drugom nogom iskoračite, a stražnjom kleknite. Mijenjajte nogu, tijelo ostaje uspravno, rukama držite granu iznad glave i napravite 2×10 ponavljanja uz minutu odmora između, objašnjava stručnjak za fitnes. To je dobro za bedra, stražnjicu i držanje.

VUCITE GRANU Pronađite čvrstu granu u visini prsa i podižite se snagom ruku. Noge smiju ostati na tlu kao mala potpora. To je vježba za donji i gornji dio leđa te bicepse.

U WELLNESSU

Sport prije tretmana lica? Ili poslije? Kada koji pristup ima smisla?

IDEALAN DAN OPUŠTANJA Nakon doručka najbolji je piling cijeloga tijela, a odmah potom kupka u jacuzziju sa sirutkom. Nakon toga neka slijedi plivanje ili gimnastika u vodi te neka sitnica za jelo. Završite tret­manom lica i masažom tijela. Eto, sad se doista možete osjećati kao da ste ponovno rođeni u pjeni.

Ana Sabljak/ Cosmopolitan.hr

Komentar
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
loading...