Tvornica voćnih sokova i napitaka Juicy u Kreševu, u koju je tvrtka  d.o.o., vlasnik portfelja brandova voćnih sokova i napitaka Juicy i TO te jedan od lidera na tržištima BiH i Hrvatske, prošle godine investirala 6,1 milijun eura, dobila je renomirani međunarodni certifikat IFS Food za najviše standarde u upravljanju kvalitetom tijekom čitavog proizvodnog procesa.

Juicyjeva tvornica u Kreševu certifikatom IFS Food dokazuje maksimalnu transparentnost i poštivanje strogih kriterija sigurnosti i kvalitete proizvodnog procesa, kao i samih proizvoda. Certifikat je dodijeljen od strane kuće Bureau Veritas, globalnog lidera u ispitivanju, kontroli i certifikaciji, a odnosi se na sve voćne sokove, nektare i ostale voćne napitke koji se proizvode u tvornici, i to u PET i višeslojnoj (Tetrapak) ambalaži.

Dobiveni ugledni certifikat predstavlja nastavak poslovne politike inzistiranja na vrhunskoj kvaliteti Juicyja proizvoda zahvaljujući kojoj je Juicy sve prepoznatljiviji u regiji pa i šire. Posljednja potvrda stigla je upravo ovih dana kada je na zahtjevnom slovenskom tržištu, na 20. međunarodnom ocjenjivanju kvalitete voćnih sokova, pića i flaširanih voda AGRA 2016., u konkurenciji između 21 proizvođača iz Slovenije, Austrije, Češke, Hrvatske i Slovenije, Juicy izašao kao jedini proizvođač koji je za sve prijavljene sokove osvojio medalje. Veliku zlatnu medalju osvojio je Juicy Ananas 100%, zlatnu medalju osvojili su Juicy naranča 100% i Juicy gusta višnja/jabuka, srebrna medalja pripala je voćnom soku Juicy marelica nektar 40%, dok je Juicy jabuka 100% osvojio brončanu medalju.

AGRA-ine medalje među najutjecajnijim su međunarodnim priznanjima za kvalitetu u regiji jer testiranja vrše vrhunski neovisni ispitivači, i to metodom slijepog kušanja.

”U Juicyju nema kompromisa kad je kvaliteta u pitanju i po tome smo sve više prepoznati i među strukom i među kupcima, diljem naše regije. Ponosni smo na nova ugledna priznanja kao što su IFS Food certifikat i medalje kvalitete na sajmu AGRA u Sloveniji, koja nas još više obvezuju na najviše kriterije u svakom dijelu proizvodnog postupka, od izbora sirovina do police trgovina. Zadovoljni smo pritom što nam nova tvornica u Kreševu, napravljena po najvišim industrijskim standardima koji trenutno postoje u svijetu, omogućuje postizanje najbolje kvalitete proizvoda”, izjavio je direktor Stanić Beverages u BiH, gospodin Boris Marijanović

A vrhunsku kvalitetu Juicyja prepoznaju i kupci u BiH. Prodaja brendova Juicy i to u prvih sedam mjeseci ove godine u odnosu na isto razdoblje lani povećana je 38 posto, odnosno za više od 2,5 milijuna litara. Prema posljednjim podacima agencije AC Nielsen, tržišni udio Juicy i TO sokova u BiH ove godine konstatno raste i dosegnuo je 19,6 posto.

Fokus.ba

Komentar
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
loading...