DRUŽITE SE S PRIJATELJIMA

Što manje vremena provodite sami, manje ćete misliti na nju. Stoga izađite s prijateljima, opustite se i uživajte – priča o bivšoj je zabranjena! Bol nakon prekida je kao neka bolest, a znate šta doktori govore ljudima koji se liječe od teške bolesti? Što više se družite kako bi imali što manje vremena za crne misli!

 

UŽIVAJTE U SLOBODI

Veze se svode na kompromise, a kada ste slobodni doslovno možete raditi što god želite bez mišljenja što će reći vaša partnerica. Želite li izaći s prijateljima do ranih jutarnjih sati? Želite li odputovati na nogometno prvenstvo, ili utakmicu u susjedni grad? Ko vam brani? Stoga, uživajte i ostvarite sve ono što ste htjeli a prije niste možda mogli!

 

SJETITE SE LOŠIH VREMENA

Ukoliko vi niste taj koji je prekinuo neka sitnica će vas uvijek podsjetiti na nju, što će vam dodatno pojačati tugu. Npr, prođete kraj neke klupe i sjetite se da ste se tu prvi put poljubili, i kako je lijepo izgledala. Prestanite! Umjesto toga, koncentrirajte se na one loše stvari. Možda zvuči glupo, ali istraživanja su pokazala da itekako pomaže!

 

NE TRAŽITE SVOJE STVARI NAZAD

Svi parovi izmjene stvari, ili neke stvari jednostavno stoje u njenom stanu u kojem ste možda najviše i provodili vrijeme. Zaboravite na te stvari koje ste ostavili. Majice, DVD-ovi, sve je to lako nabavljivo opet. Što manje kontakta imate s njom, to ćete se prije „izlječiti“. Uostalom, sve će vas te stvari uvijek podsjećati na nju.

 

BACITE USPOMENE

Plišani medo koji vam je poklonila (jer je mislila da je to baš slatko), majica sa njezinom slikom, CD s zajedničkim pjesmama… svemu tome je mjesto u smeću! Svaka ta sitnica će vas ponovo podsjetiti na nju, a to je ono što želite izbjeći. Naravno, ukoliko vam je kupila original Call of Duty, zadržite igricu, ali slike, i sitne stvari – pravac koš!

 

IZBJEGAVAJTE MJESTA GDJE IZLAZI

Ukoliko je želite što prije preboljeti, morat ćete se ponekad i žrtvovati. Ukoliko mislite da je velika mogućnost da ćete naići na nju u vašem omiljenom baru, bolje potražite neki drugi bar. Jer ukoliko se susretnete, bit će neugodno i vama i njoj, i opet ćete pasti u depresiju. To se odnosi i na pozive i poruke njoj. Izbjegavajte to!

 

VJEŽBAJTE

Najbolji način za izbacivanje stresa i negativne energije je vježbanje! Time ne samo da ćete ubiti vrijeme, koje bi inače proveli tugujući, nego ćete živjeti zdravi život, činiti dobro svom tijelu, podizati samopouzdanje, a uvijek postoji i mogućnost da ćete baš u teretani upoznati nekoga novog! Stoga, barem tri puta sedmično u najbližu teretanu!

 

SPAVAJTE SA DRUGOM DJEVOJKOM

Iako će sada dušebrižnici skočiti, povijest je pokazala da je najbolji lijek za odvikavanje od bivše, one night stand s nekom djevojkom. Jedan od najvećih razloga zašto tugujemo nakon prekida je taj da, bez obzira koliko bili samopouzdani, se brinemo da nećemo naći nekoga novoga. Toga će čak i kratkotrajna veza na jednu noć pomoći u izbacivanju te ideje.

 

ZAVRŠITE PRIČU

To što je ona prekinula s vama, što ćete je izbjegavati ili se prisjećati nejzinih loših stvari, ne znači nužno da je ona loša osoba. Stoga, kada je konačno prebolite, kada prihvatite da je gotovo i krenete dalje, da bi zaključili priču najbolje je da sjednete (ukoliko prekid nije bio gadan) i zajedno zaključite cijelu priču. Jer, na kraju je ipak lijepo kada s bivšom ostanete u dobrim odnosima.

 

Komentar
loading...