Iako velika većina ljudi uglavnom nastoji skinuti nekoliko kilograma, ima i onih koji ih nastoje nakupiti. Upravo smo za njih skupili savjete kako bi što lakše došli do željenog cilja..

Od ljudi koji imaju manjak kilograma vjerojatno ćete čuti da je puno lakše kilograme skinuti, nego dobiti. Iako se to njima možda čini tako, jednako je zahtjevno i jedno i drugo. Ono što vrijedi za oba procesa jest da je potrebno vrijeme, pravilna prehrana, tjelovježba i upornost kako rezultati ne bi izostali.

Za sve one koji nastoje dobiti na težini, najbitnije je da povećaju unos kalorija, što znači obilnije obroke i visokokalorične namirnice. Bitno je naglasiti da se izbjegavaju masti, šećeri i općenito loše kalorije koje se nalaze u raznim grickalicama, fast foodu i desertima.

Namirnice koje trebate što više konzumirati moraju biti bogate kako kalorijama tako i nutrijentima. Nekoliko puta dnevno jedite visokokalorično voće poput banana, smokvi, datulja ili grožda. Odličan izbor su i orašasti plodovi koji su iznimno hranjivi, ali i kalorični. Jedite što više kikirikija, oraha, badema i lješnjaka. Odlični proizvodi za dobitak na tjelesnoj težini su i mliječni proizvodi. Možete ih jesti same, ili kombinirati s raznim žitaricama, orašastim plodovima i voćem.

Mnogi koji se bore s manjkom kilograma ne mogu pojesti velike obroke, ali postoji rješenje i za taj problem. Dobro je poznata činjenica da mozak percipira sitost nekoliko minuta nakon unosa hrane u organizam. Kako vam se ne bi dogodilo da dobijete osjećaj sitosti puno prije nego unesete poželjnu količinu hrane, što češće pijte shakeove i frapee. Puno će vam manje vremena biti potrebno da svladate istu kalorijsku vrijednost u tekućem obliku, nego u krutom. Internet obiluje raznim receptima pa ne sumnjamo da ćete pronaći kalorijsku bombu koja će biti baš po vašem ukusu.

Nemojte zaboraviti na vježbanje jer je bitno da vam se prikupljeni kilogrami pravilno rasporede po tijelu i da izbjegnete stvaranje celulita i masnih naslaga. Izbjegavajte kardio vježbe, a više prakticirajte vježbe snage. Vježbajte s većim težinama i manjim brojem ponavljanja u serijama. Nakon vježbanja, pojedite energetsku pločicu ili popijte proteinski shake. I ne zaboravite da rezultati ne dolaze preko noći. No budete li uporni, sigurno neće izostati!

Photo credit: Mia Borčić

Mia Borčić
Komentar
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
loading...