Dovoljna vam je samo ova jedna vježba da svoju guzu dovedete do savršenstva..

Iako svi mi imamo hiljadu izgovora zbog čega izbjegavamo vježbanje, a posebno ono kod kuće, ovo je vježba na koju bismo se trebali prisiliti na sve moguće načine. Zašto? Zato što iako je samo jedna, i to poprilično jednostavna, itekako daje rezultata. Jednostavno ne možete poželjeti bolju pripremu za ljeto!

Lezite na ravnu, tvrdu podlogu, ramena spuštenih na pod, a noge podignite uz loptu za pilates, ne savijajući ih u koljenima.

Stisnite mišiće stražnjice podižući se od podloge i oslanjajući se nogama na loptu za pilates, a ruke i dalje zadržavajte na podlozi uz tijelo. Položaj zadržavajte koliko god možete, minimalno 10 do 15 sekundi. No kod ove vježbe, što dulje možete izdržati, to bolje.

Zadržavajte podignutu stražnjicu, a zatim savijte noge u koljenima i primičite loptu stopalima prema sebi sve dok vam stopala nisu na lopti cijelom svojom površinom. Ponavljajte vježbu koliko god možete, a ako vam je jednostavnije, možete se vratiti u prvotni položaj u ponoviti nekoliko serija vježbanja sa sva 3 koraka.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr
Komentar
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
loading...