AC Food je ovaj izvoz realizirao u protekloj godini, a ujedno je i najbolji rezultat koji su zapravo Agrokomercovi brendovi postigli u posljednih šest godina, navode mediji.

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija AC Food povećala je svoj izvoz u prošloj 2018 godini za skoro 50 posto u odnosu na 2017. godinu.

SAD, Australija, Hrvatska i Slovenija su najbolja tržišta za proizvode AC Fooda, te zemlje Skandinavije. Najveći udjel od svih u izvozu bilježi brend Tops.

“Naši proizvodi se nalaze na policama velikih trgovačkih lanaca, ali i tzv. etno marketa. Razlog za ovo enormno povećanje izvoza u prošloj godini je u sve kvalitetnijim proizvodima, prilagođenim strategijama svakom pojedinačnom tržištu. Pokušavamo i uspijevamo u tome, pronaći za naše proizvode nove kanale prodaje. Sa investicijama u nove tehnologije, vjerujemo da ćemo u tom smislu još snažnije ‘napasti’ tržište EU koje nam je zbog blizine i drugih prednosti, prirodni prostor za širenje”, izjavio je Ševal Delić direktor kompanije AC Food.

U susjednu Hrvatsku je najviše porastao izvoz. Osim Topsa koji je na prvom mjestu, značajan udio u izvozu ima i proizvodnja privatnih marki za trgovačke lance.

U tekućoj godini očekuju dodatno povećanje izvoza kroz otvaranje novih tržišta.

Firma je osnovana 2017. godine, a članica je AS Holdinga, te je nastala kao kompanija koja je preuzela proizvodnju Agrokomercovih brendova.

sop

Loading..