Kako bi pobjegli od svakodnevnih tema, napravili smo intervju sa mladom influneserkom Hanom Pustahijom iz Sarajeva. Hana će vam otkriti i približiti posao influensera, ali i jasno dati do znanja kako je najljepše raditi posao koji volite.
Hana, za početak, da li bi nam mogla reći nešto više o sebi?
“Zovem se Hana, imam 26 godina i hajmo reći da mi je hobi, kao i većini, famozni Instagram. S tim što sam ja svoj Instagram profil odlučila voditi u svrhu ostvarivanja saradnji, pa i dodatne zarade.”
Reci nam kako je sve krenulo, od kuda želja za ovim poslom?
“Na samom početku, Instagram profil koji sam napravila bila je čista zezancija. Ipak, kada se broj followersa počeo povećavati, tako sam odlučila i da bih mogla pokrenuti saradnje sa kozmetičkim kompanijama. Mislila sam “uhar” mi je da barem kozmetiku reklamiram, jer žensko kao žensko, uvijek šminke treba. I tako je ustvari sve i počelo. Prva saradnja mi je bila sa Golden rose kozmetikom, sa kojom i dan danas sarađujem.”

Šta je to najbitnije u poslu jednog influensera?
“Ja sebe ne nazivam influenserom, jer je kod nas taj pojam još uvijek nepoznat i većina kompanija iz naše države se ne usuđuje na saradnju sa nekim od nas. Obično biva “gledaj hoće džaba da joj pošaljem da reklamira”. Ne razumiju ustvari da mi kao tzv. influenseri obavljamo njima poprilično dobar marketing i da taj jedan proizvod koji nama pošalju, dovodi do većeg broja kupaca i bolje prodaje.”
Koji su tvoji ciljevi u ovom poslu?
“Što se tiče ciljeva, nedavno sam baš komentarisala u jednoj facebook grupi, cilj mi je svakako veći broj followersa. Međutim, cilj mi je da imam što više kvalitetnih saradnji. Nije mi u cilju da reklamiram 10 kozmetičkih kuća i da hvalim sve te proizvode, jer smatram da stvaram kontra efekat. Ne želim da lažem ljude koji me prate. Primjer: Sarađujem već dugo sa Sans Soucis brendom, kojeg reklamiram. Koristim njihove maske za lice i preparate i jako su dobri kao brend. Želim da sačuvam svoj obraz na osnovu ovoga i odustat ću od saradnje sa nekim drugim brendom koji također prodaje maske za lice. Nije mi dakle bitan broj saradnji koliko mi je ustvari bitno odraditi nešto kvalitetno.”

Koje su prednosti ovog posla?
“Prednosti su te što možete zaraditi i dobiti dosta proizvoda koje možete reklamirati, a poslije i koristiti, sklapate različita poznanstva. Komentari od strane kompanija sa kojima sam do sada sarađivala su bili dobri, da nisam odradila reklamu kako treba, vjerovatno ne bih i dalje bila njihov promoter.”
Koliko si do sada ostvarila saradnji i ko najviše traži saradnje?
“Do sada imam uspješno ostvarene 23 saradnje, što smatram da je za godinu dana rada profila jako dobro. A saradnje većinom traže kompanije koje znaju šta je marketing za njihov posao i koliko je ustvari isti taj marketing bitan za poslovanje.”
Šta bi poručila drugim djevojkama koje hoće da se bave ovim poslom?
“Poručila bih im da budu iskrene prema svojoj publici. Iskrenost se više cijeni nego bilo kakva druga lažna reklama. Ako niste iskrene prema svojim followersima, niste iskrene ni prema sebi. I ne težite ka broju saradnji nego ka broju stečenog povjerenja kod svojih followersa.”
Kada spominješ followerse, kako si došla do tolikog broja followersa?
“Sadržaj profila je nešto što privlači ljude da vas zaprate. Ako ste zanimljivi, zapratit će vas. Također, imamo nekoliko grupa za podršku na Instagramu, gdje jedni druge podržavamo i time dižemo engagment postova. Druga stvar su hashtagovi, oni će vam pomoći u dizanju engagmenta postova i dovesti vam pratioce. Treća stvar je fenomenalna grupa na facebooku, gdje se isto tako podržavamo i jedni druge pratimo. I na kraju giveaway od kojih sam najviše followersa dobila.”

Hanu možete zapratiti na Instagramu pod nazivom persona.from.sarajevo. Link možete posjetiti OVDJE.
Razgovarao: Edin Ridžal, sop.ba
Izvor: SOP.BA
Društvene mreže