Dvodnevno takmičenje studenata u marketing planiranju, koje tradicionalno, već trinaestu godinu, organizuje Ekonomski fakultet Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, počelo je danas u 11:00 sati.
Studenti su, u protekla tri mjeseca, koncipirali marketing projekte, istraživačke studije i kreativne kampanje za određena preduzeća, a jedno od njih je i „Bosna-Sunce osiguranje“.
Grupa studenata Ekonomskog fakulteta koja je radila marketing projekat za BSO nastupila je prvi dan takmičenja. Oni su predložili konkretne prijedloge za unaprijeđenje kao što su novi billboardi, cityliht, te nova polica osiguranja u sklopu Familly paketa koji je novitet na našem trzištu.
Nova polica osiguranja bi sadržala osiguranje maloljetne djece. Studenti se nadaju da će njihov projekat unaprijediti poslovanje BSO. Ovi studenti su imali goste, mlade marketare iz vrtića „Sunčani Most“ koji su kroz tri mjeseca rada studentima izlazili u susret i zajedno radili na projektu.
„Zajedno smo u protekla tri mjeseca vrijedno radili na marketing projektu za “Bosna Sunce Osiguranje”, pri čemu smo se vodili rezultatima ankete provedene u Mostaru, Konjicu i Jablanici.
Primjenom teoretskih znanja dotakli smo se eksterne i interne analize preduzeća, te kao plod svega toga dali konkretne prijedloge za unaprijeđenje rada same kompanije.
Ovim putem želimo da se zahvalimo gospodinu Emiru Tipuri, našem mentoru ispred BSO, kao i vrtiću “Sunčani Most” gdje smo predstavljali svoje inovacije.“- poručili su članovi ovog tima.
Društvene mreže