Bol u koljenu utječe na više od 25% ljudi, a drugi je najveći uzrok kronične boli. Štoviše, milijuni ljudi suočavaju se s teškoćama i boli zbog manjih ozljeda i umora.

Tjelesna aktivnost važna je za dobro zdravlje, a liječnici ih propisuju za liječenje različitih bolesti, uključujući dijabetes i kardiovaskularne bolesti. No, mnogi ljudi ne slijede ovaj savjet zbog bolnih zglobova i straha da bi vježba mogla naštetiti bolnim zglobovima.

Naravno da ako vježbate kasnije u životu, odnosno krenete s vježbanjem u starijoj dobi, trebali biste očekivati ​​mali, privremeni porast boli. No, nastavite li s razumijevanjem, tu bol više nećete primjećivati, a zbog tjelovježbe postoji mogućnost da ćete operaciju koljena il kuka ostaviti po strani.

Donosimo vježbe koje će učinkovito pomoći kod liječenja vaših tegoba, te poboljšati kvalitetu svakodnevnog života:

Hodanje na prstima

Ova jednostavna vježba ojačat će vaše noge, zato stanite na prste i hodajte tako 15 minuta.

Podizanje peta

Da biste ojačali mišiće koljena i gležnjeve, podignite jednu nogu i držite je gore, podignite drugu nogu i dotaknite petu jedne noge s petom druge noge i ponovite ovo sa svakom nogom 15 puta.

Igre prstima

Stegnite se i pokušajte didirivati svoje nožne prste.

Hodanje na kuglicama

Sjednite na stolicu, stavite jednu nogu iznad teniske loptice na podu i gurajte je preko stopala 10 minuta.

Krugovi s gležnjevima

Podignite stopalo s poda i zakrenite ga 10 puta prema unutra i prema van. Ponovite nekoliko puta po nozi.

Da biste smanjili bol kuka i koljena, trebali biste pokušati i masažu stopala i akupresuru. To će opustiti noge i cijelo tijelo i značajno smanjiti bol i nelagodu.

Izvor: dnevno.hr