Fudbalski klub Liverpul promijeniće tehničkog sponzora, a novi-stari partner biće Adidas, koji će po treći put snabdijevati klub sportskom opremom.

Ovaj dogovor označava povratak njemačkog brenda na Enfild nakon više od decenije pauze, čime se nastavlja dugogodišnja saradnja između dve strane. Prethodne ere saradnje trajale su od 1985. do 1996. godine, te od 2006. do 2012. godine, a sada se očekuje novi višegodišnji ugovor.

Iako detalji o trajanju ugovora još nisu poznati, poznato je da će Liverpul zarađivati čak 71 milion evra godišnje. Ova suma je duplo veća od iznosa koji je klub dobijao od prethodnog sponzora, kompanije Nike.

Izvršni direktor Liverpula, Bili Hogan, izrazio je zadovoljstvo zbog ponovnog partnerstva sa Adidasom. „Svi u klubu smo jako uzbuđeni zbog ovog ugovora. Liverpul i Adidas su imali fantastične zajedničke uspehe u prošlosti i kreirali neke od kultnih dresova našeg kluba“, rekao je Hogan.

Adidas je tokom ranijih saradnji sa Liverpulom dizajnirao legendarne dresove koji su ostali upamćeni među navijačima. Očekuje se da će novi dresovi sa prepoznatljivim Adidasovim dizajnom postati hit među fanovima širom sveta.

Liverpul će tako postati još jedan vrhunski klub koji je obnovio saradnju sa Adidasom, nakon što je Mančester junajted učinio isto.

Ipak, uprkos velikoj cifri, ovaj ugovor nije rekordan – Mančester junajted od Adidasa prima čak 107 miliona evra godišnje.