Madridski Atletico ostvario je najveći sponzorski ugovor svih vremena prodajom imena stadiona Metropolitano. Impozantno zdanje u španjolskoj prijestolnici će se u narednih osam godina zvati “Riyadh Air Metropolitano” nakon dogovora sa saudijskom aviokompanijom.
Arapi će to zadovoljstvo platiti nevjerojatnih 300 milijuna eura kako bi njihovo ime bilo vezano uz stadion Atletica. Nema sumnje da “Jorgandžije” imaju jedan od najljepših stadiona na svijetu, pa je jasno zašto su Saudijci iskoristili ovu priliku za dodatnu promociju.
Uz to, izdvojili su rekordnu svotu – čak 37,5 milijuna eura godišnje.
Time su nadmašili, vjerovali ili ne, rekord Bayera iz Leverkusena, čija farmaceutska kompanija nosi ime stadiona, iako je jasno da je taj ugovor “prenapuhan” budući da je ista kompanija osnovala klub. Bayer trenutno izdvaja 29,9 milijuna eura godišnje.
Na trećem mjestu je Barcelonin stadion Nou Camp s prefiksom Spotify, koji donosi 20 milijuna eura godišnje, dok su ostali znatno iza. Slijede Bayern i Juventus s Allianzom, koji za sponzorska prava izdvajaju 13 odnosno 10,3 milijuna eura godišnje, a između njih je Borussia Dortmund sa Signal Iduna Parkom i godišnjom zaradom od 11 milijuna eura.
Jasno je kakvu razliku je sada napravio Atletico ovim ugovorom.