Iako je kraj aktuelne sezone još uvijek prilično daleko, najveći evropski klubovi već uveliko planiraju narednu, a poseban fokus stavljen je na opremu koju će fudbaleri nositi.

Danas su procurile fotografije novog dresa Barcelone za sezonu 2024/25, koji ponovo dizajnira američki gigant Nike, a vidljive su značajne promjene u odnosu na aktuelni model.

Nakon nekoliko sezona eksperimentisanja, Barcelona se odlučila vratiti klasičnom dizajnu, te će novi dres krasiti tradicionalne vertikalne pruge u crvenoj i plavoj boji. Ono što ovaj dres izdvaja od prethodnih jeste inovativan dizajn u kojem su obje boje prisutne unutar svake pruge, dok su rukavi i šorc potpuno plavi.

Na sredini dresa nalazi se logo glavnog sponzora, švedske kompanije Spotify, koja sarađuje s katalonskim klubom od 2022. godine. Reakcije navijača na novi dizajn su podijeljene – dok ga jedni hvale zbog povratka tradiciji, drugi smatraju da su boje i detalji mogli biti bolje uklopljeni.

Očekuje se da će zvanična promocija novog dresa biti organizovana krajem sezone, kada će ga možda ponosno nositi i aktuelni prvaci Španije.

Barcelona trenutno vodi veliku borbu za titulu u La Ligi, gdje je u vrhu tabele i nastoji odbraniti naslov osvojen prošle sezone.

Osim toga, Katalonci su izborili plasman u osminu finala Lige prvaka, gdje se nadaju uspješnom nastupu i povratku u vrh evropskog fudbala. Uz povratak tradicionalnog izgleda dresa i ambicije na svim frontovima, Barcelona ulazi u novu sezonu s velikim očekivanjima i željom da ponovo zablista na najvećoj sceni.