UEFA planira raskinuti suradnju sa švicarskom agencijom “Team Marketing”, koja prodaje televizijska prava za Ligu prvaka od 1992. godine.
Iz UEFA-e su dodali da je odluka u korist američke grupacije donesena nakon natječaja, “koji je uključivao ponude nekoliko globalnih i regionalnih agencija”.
“Prirodno, razočarani smo, ali ostajemo nevjerojatno ponosni na posao koji smo radili zajedno s UEFA-om u posljednjih 35 godina. Zajedno smo izgradili svjetski priznati komercijalni program koji je donio preko 50.000.000.000 eura prihoda za europski klupski nogomet”, naveli su iz agencije “Team Marketing”.
Ugovor s američkom agencijom mogao bi obnoviti spekulacije o tome da se jednog dana finale Lige prvaka odigra u Americi. To je redovita tema otkako je 2016. godine na čelo UEFA-e izabran Slovenac Aleksandar Čeferin.
Američku agenciju “Relevent Sports” vodi Steven Ross, vlasnik Miami Dolphinsa, kluba koji se natječe u američkom nogometu (NFL), a potpisivanje ugovora s UEFA-om očekuje se u narednih nekoliko tjedana.
Prvi ugovor “Relevent Sportsa” s UEFA-om postignut je 2022. godine i obuhvaća prodaju prava za Ligu prvaka samo za teritorij SAD-a.
UEFA bi prema planovima do 2027. godine trebala ostvariti bruto komercijalni prihod od najmanje 4.400.000.000 eura, na ime prodaje televizijskih prava za Ligu prvaka, Europsku ligu, Konferencijsku ligu i Superkup, a sve preko dosadašnjeg partnera iz Švicarske.
Ove sezone 36 timova Lige prvaka podijelit će oko 2.500.000.000 eura u sklopu nagradnog fonda UEFA-e.
Sakarya Escort Kızlarla Güzel Vakit Geçirin