Odnos između Nogometnog saveza Njemačke i Adidasa ponovo je postao glavna tema u njemačkim medijima, ovaj put zbog odluke brenda da ukloni broj 44 iz ponude brojeva za dresove, što je izazvalo kontroverze.

Razlog tome je što odabrani font Adidasa previše podsjeća na simbol “SS”, što je izazvalo zabrinutost i kritike. DFB je nedavno objavio da će prekinuti dugogodišnju saradnju s Adidasom 2027. godine, prelazeći na Nike, što je dodatno podiglo tenzije u vezi s ovom odlukom.

Adidas tvrdi da je eliminacija broja 44 iz ponude dresova uslijedila kao odgovor na njihove vrijednosti koje promoviraju različitost i uključenost, te da nema namjerne povezanosti sa spornim simbolom.

Međutim, optužbe za namjernu asocijaciju ne jenjavaju. Odluka DFB-a da prekine saradnju s Adidasom nakon 77 godina također je dio šireg konteksta koji prati ovu situaciju, dodatno pojačavajući raspravu u njemačkoj javnosti.