Arenasport, u vlasništvu Telekoma Srbija, povlači se s hrvatskog i slovenskog tržišta, dok istovremeno širi svoju prisutnost u zemljama Zapadnog Balkana. Ova odluka dolazi nakon što je Telekom Srbija preuzeo Sportklub u Srbiji, BiH, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji od grupacije United Media.
Fokus kompanije sada je na jačanju sportskih prava u regiji i dijaspori, uz smanjenje troškova za preko 175 milijuna eura u naredne tri godine. Umjesto ulaganja u skupa međunarodna sportska prava, sredstva će se usmjeriti na razvoj domaćeg sporta i produkcije.
Postepeno gašenje Arenasporta u Hrvatskoj
Iako se Arenasport povlači iz Hrvatske, njegovi kanali neće nestati odmah – nastavit će emitirati sportske sadržaje sve dok ne isteknu postojeći ugovori o prijenosima. To znači da će gledatelji u Hrvatskoj moći pratiti španjolsku La Ligu do kraja sezone 2025./26., Ligu prvaka do 2026./27., englesku Premier ligu do 2027./28. i talijansku Serie A do 2028./29., uz NBA i NFL utakmice.
Što nakon odlaska Arenasporta?
Kako prava na pojedina natjecanja budu istjecala, očekuje se nadmetanje za njih. Sportklub je jedan od glavnih kandidata za preuzimanje, a ne isključuje se ni mogućnost dolaska novih igrača na tržište, poput nekadašnjeg Planetsporta, koji je stekao prava na Ligu prvaka.
Također, Hrvatski telekom putem MaxSporta već posjeduje prava na domaća natjecanja, uključujući SuperSport HNL, što može biti još jedan faktor u budućoj raspodjeli sportskih sadržaja na hrvatskom tržištu.