Borussia Dortmund oduvijek je bila jedan od najomiljenijih klubova na svijetu za koji bi većina neutralnih gledalaca uvijek sa zadovoljstvom navijala. Ovaj klub iz Njemačke, sa bogatom istorijom i strastvenim navijačima, često je bio sinonim za sportski duh i fer-plej.

Njihova posvećenost razvoju mladih talenata i napadačkom fudbalu donijela im je simpatije širom planete. Navijači Borussije uvijek su bili poznati po svojoj lojalnosti i entuzijazmu, što je dodatno doprinosilo popularnosti kluba.Ipak, zbog skandaloznog poteza koji je rukovodstvo ovog kluba napravilo uoči finala Lige prvaka, Borussija je zauvijek narušila svoju reputaciju.

Potpisivanje ugovora sa kompanijom koja ima kontroverznu reputaciju izazvalo je ogorčenje među ljubiteljima fudbala. Ovaj potez nije samo doveo do osude javnosti već je i unio razdor među samim navijačima kluba. Mnogi su se osjećali izdano i razočarano, jer su očekivali da će njihov klub ostati vjeran principima koji su ga činili posebnim.

Podsjetimo, Borussija je prije nekoliko dana potpisala ugovor sa njemačkim proizvođačem oružja, kompanijom Rheinmetall, poznatom po tome što aktivno naoružava Izrael u njihovom zločinačkom i krvavom pohodu na Pojas Gaze i Palestinu.

Ova odluka naišla je na oštre kritike ne samo od strane navijača Borussije, već i šire javnosti. Mnogi su smatrali da je klub, potpisivanjem ovog ugovora, izgubio moralni kompas i stao na stranu kontroverznih korporacija umjesto da se drži sportskih vrijednosti.

Logo ove kompanije istican je na svim Borussijinim produktima uoči finala Lige prvaka, kao i na reklamama na stadionu, a sam potez izazvao takav negativni odjek da je veliki broj neutralnih ljubitelja, pa čak i onih koji ne vole Real Madrid, navijalo za kraljevski klub u sinoćnjem finalu.

Ova situacija je rezultirala neobičnom scenom na tribinama, gdje su navijači drugih klubova izražavali podršku Real Madridu, samo da bi iskazali svoje nezadovoljstvo potezom Borussije. Negativne reakcije su se proširile i na društvenim mrežama, gdje su brojni korisnici izražavali svoje razočaranje.

Zanimljiva je i naslovnica evropskog izdanja utjecajne njemačke novinske agencije – Politico, koja također nije krila zadovoljstvo zbog poraza Borussije. Politico je objavio tekst sa naslovom: “Njemački proizvođač oružja poražen u finalu Lige prvaka”, te na taj način dodatno osramotio kako samu kompaniju, tako i jedan od najvećih njemačkih klubova.

Ovaj naslov izazvao je brojne komentare i reakcije, a mnogi su smatrali da je ovo primjer kako se sportski neuspjeh može koristiti za izražavanje političkih stavova.

Inače, vrijedi napomenuti da su navijači Borussije uradili ono što je do njih i ogradili se od poteza svog kluba te uspjeli makar malo ublažiti sramotu izazvanu ovako skandaloznim potezom. Organizovali su proteste i izdali saopštenja u kojima su izrazili svoje nezadovoljstvo i neslaganje s odlukom rukovodstva kluba.