Proteklog vikenda, fudbaleri Bayerna trijumfovali su nad Wolfsburgom rezultatom 2:0, no radost zbog pobede bila je pomućena nezadovoljstvom navijača prema novom dresu koji je klub predstavio za narednu sezonu. Ogorčenje je bilo očigledno među pristalicama ovog minhenskog giganta, koji su izrazili svoje nezadovoljstvo izgledom nove opreme tokom tog meča.

Adidas, sponzor Bayerna, nedavno je otkrio dizajn novog dresa za klub u idućoj sezoni, ali taj potez nije naišao na pozitivan odjek među navijačima. Mnogi su izrazili svoje razočaranje, ističući da im novi dizajn nije prijao i da ne odražava tradiciju i identitet kluba.

Na terenu protiv Wolfsburga, igrači Bayerna su nosili ovaj kontroverzni dres, verovatno nesvesni koliko će to razljutiti njihove vernike. Za mnoge navijače, ovo je bio izvor frustracije i razočaranja, jer su se nadali da će nova sezona doneti svežinu, ali ne na račun prepoznatljivosti i poštovanja prema klubskim bojama i tradiciji.

Reakcija navijača na novi dres nije iznenađujuća, s obzirom na to koliko je važno identitet i tradicija za navijačku bazu Bayerna. Neki su čak izrazili nadu da će se klub eventualno povući s ovim dizajnom i osmisliti nešto što će više odgovarati ukusu i očekivanjima njihove odane publike.

Uprkos nezadovoljstvu navijača, sam klub još uvek nije komentarisao kontroverziju oko novog dresa. Međutim, očekuje se da će Bayern reagovati na ovu situaciju i možda pronaći rešenje koje će zadovoljiti i igrače i navijače, kako bi se očuvala harmonija i podrška tokom naredne sezone.


Novi dresovi Bayerna izazvali su negodovanje među navijačima zbog nedostatka bijele boje, što je prvi put u istoriji kluba. Ovo je razljutilo mnoge pristalice Bayerna, koji veruju da uprava kluba nije poštovala tradiciju i istoriju kluba ovim potezom.

Na južnoj tribini Allianz Arene, jedan od najlepših dresova u istoriji Bayerna bio je izložen zajedno sa transparentima poput “Klupske boje su crvena i bijela” i “Klupske boje su nedodirljive”, ističući važnost bijele boje u identitetu kluba.

Reakcije navijača na novi dizajn dresa bile su uglavnom negativne, posebno zbog toga što su mnogi primetili da dres više podseća na Bayer Leverkusen nego na Bayern. Ovo je samo dodatno podstaklo nezadovoljstvo i osjećaj da klub gubi svoj prepoznatljivi identitet.